entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sospita. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sospita. Mostrar tots els missatges
    24.2.14

    Mentida i veritat

    ›
    Tot era mentida.  I el pitjor de tot, Sabeu què és? NO HI HA VERITAT. Només la solitud és llibertat. La resta: misèria humana. ...
    6 comentaris:
    7.3.07

    Sospites

    ›
    Sospita dels que t'adulen. Sospita dels que et critiquen. Sospita quan et sentis feliç. Sospita quan et sentis desgraciat. Diguin el que...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.