entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sunset. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris sunset. Mostrar tots els missatges
    15.2.17

    Abadiânia

    ›
      Posta de sol des del mirador de la casa Dom Inácio de Loyola a Abadiânia.  Connectar amb la divinitat a través de l'horitzó,...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.