entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris terratrèmol. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris terratrèmol. Mostrar tots els missatges
    19.11.15

    El Gran Terratrèmol

    ›
    Un altre sisme aquesta nit (magnitud 3)  És el tercer en dos mesos (l'anterior va ser de 4,1 i em va despertar, tot tremolava)  ...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.