entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tirania. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tirania. Mostrar tots els missatges
    5.10.07

    Despotisme il·lustrat

    ›
    Ple de l' Ajuntament . Cinc hores de duració. En un moment determinat, fruit de la inexperiència política i de l'abrandament hiperbò...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.