entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tribus. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris tribus. Mostrar tots els missatges
    28.6.15

    Tribu

    ›
    Que som salvatges és evident. No aspiro a una altra cosa. Encara hi ha persones que romanen a les ciutats. Incomprensiblement. Demà can...
    3 comentaris:
    4.10.07

    La problemàtica del vel

    ›
    Al meu institut no deixem que els alumnes portin posada la gorra a classe. La gorra és el distintiu propi d'algunes tribus urbanes ( M...
    31 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.