entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris virtut. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris virtut. Mostrar tots els missatges
    6.4.17

    Egoisme

    ›
    L'estat natural de l'individu és l'egoisme. Egoistes són els animals i egoistes són els nens. És una qüestió de supervivència....
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.