entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vola. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris vola. Mostrar tots els missatges
    18.3.14

    Aurora Boreal

    ›
    Fer 50 anys és un xollo. El mateix dia de l'aniversari vaig sobrevolar Berga en parapent (regal de la meva xicota ) i, per culpa ...
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.