Disculpin les molèsties, però fa una setmana que em trobo en ple procés d'efervescència creativa, la qual cosa m'ha obligat a desatendre aquest blog. Això durarà uns quants dies més... Per tant, prego a la concurrència que sigui pacient i no desesperi. A la vida hi ha certes prioritats i les muses no estan per a punyetes. Prometo tornar aviat.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada