La vida és plena de misteris... De fet, la vida mateixa, tota ella, és un Gran Misteri. Misteri és que existeixi el llenguatge, que les paraules ens ajudin a comprendre('ns). El científic i el poeta fan anar el mateix diccionari, però escullen paraules distintes. Dir el misteri no significa necessàriament comprendre'l, però escrivim per a comprendre el misteri de viure... com si les paraules fossin crosses... com si les paraules fossin ales...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada