
(04.02.06) Em pregunto què pensaria Kierkegaard
(07.02.06) És probable que la reacció...
(24.03.06) Tinc classe d'alternativa a la religió
(24.05.06) Sóc a l'aula AV2
(14.06.06) Última classe
(03.09.06) Cap de setmana hospitalari
(17.09.06) La mitja lluna s'acosta
(19.09.06) El paràgraf de la discòrdia
(26.09.06) Jo no tinc por
(29.09.06) Amb Robert Redeker
(30.09.06) Cronologia bàsica (actualitzada)
(02.10.06) La ràbia i l'orgull
(05.10.06) Conspiracions
(07.10.06) Desvelament
(08.10.06) Hans Bellmer censurat
(09.10.06) Περιμένοντας τους βαρβάρους
(09.12.06) Vic medieval
(03.07.07) Al-Qaida is fucking us
(04.10.07) La problemàtica del vel
(18.09.09) Al-Leridi
(18.12.09) Penúltim divendres de l'any
(.....)
(07-01-15) Je suis Charlie
By El Listo


Fa temps que li vull dir, senyor Ibàñez, que en una guerra, la única posició que aspira a no rebre patacades es la neutral. Molt d'acord que un dels bàndols pot tenir la raò, però amb la violència, ni per part d'occident ni per part d'orient s'arribarà enlloc. Creiem alçar-nos amb la raò, però en nom d'occident ja han mort 30000 iraquians... es la urbanitat que es pregona des d'occident enfront de la barbàrie, això?
ResponEliminaTots sabem el que està passant i m'estranya que no hagi preferit deixar el tema al tinter... Amb més confiança, li hauría deixat anar aquella parida de serie ianqui de tu antes molabas.
Espero que entengui la meva postura de fan decebut...
Para ser neutral, con razón o no, no basta con quererlo. Hace falta que el otro te tome por tal.
ResponEliminaOtra cosa es preferir la rendición a la lucha. Pero llamemos a las cosas por su nombre.
Moz: em sap greu haver-lo decebut. Ni els ianquis són sants ni ho són els terroristes que ens volen fotre la guitza. Com diu l'anònim, de vegades ser "neutral" significa rendir-se. No puc ser neutral quan m'ataquen allò que més estimo: la meva llibertat.
ResponEliminaEls neutrals aspiren a això, sí, però els hi foten patacades per totes bandes, només cal veure què passa a les guerres.
ResponElimina