Em llevo tard. Planxo 10 camises. M'assabento (via telefònica) de qui és el guanyador del Premi Josep Pla d'enguany. No puc donar cap pista perquè el veredicte és aquesta nit. Fa un solet que enamora. Ara menjaré alguna cosa i, encabat, me n'aniré a passejar... Els Reis m'han portat algunes cosetes: un pijama, quatre parells de mitjons, un parell de samarretes CK, un clauer de plata, el CD de Xavier Monge Trio & Carme Canela titulat Altres cançons a Mahalta... Anit, a la cavalcada del meu poble, ningú s'ajupia a arreplegar els caramels... Malaguanyats. Els de la brigada de neteja de l'Ajuntament els van haver de recollir tots.
Demà passat tornem a la feina. Ja era hora. Hem sobreviscut un altre Nadal.

Mitjons, pijama... Veig que els reis també són originals a casa teva. :D
ResponEliminaAra descobreixes al Xavi Monge!!!
ResponEliminaPer cert el contrabaixista d´aquest CD el vas veure en directe a Granollers,
Fulvus
Danke, Bruder!
ResponElimina