Els que no poden presumir de res més, presumeixen de ser bones persones. Encara que siguis un zero a l'esquerra, sempre pots enorgullir-te dels veïns o dels amics que la sort o l'atzar t'ha concedit. El pitjor de tot és quan aquests manefles es posen moralistes. No hi ha res més insuportable.

donc si, es veritat, i es solo dir que si algu es una bona persona, es que segurament no es gran cosa més.
ResponEliminaSi un és una bona persona no cal que sigui res més. No hi ha esforç més gran ni grandiositat més eclèptica si se n'és de veres.
ResponEliminaCertament, ser una bona persona hauria de ser el màxim d'humanitat assolible. Llàstima que, efectivament, segons en quin context, bona persona vulgui dir ser un zero a l'esquerra, com ara quan diuen, 'el seu nòvio és molt bona persona', les mames. Ja ho té, això, el llenguatge...
ResponElimina