Els que no poden presumir de res més, presumeixen de ser bones persones. Encara que siguis un zero a l'esquerra, sempre pots enorgullir-te dels veïns o dels amics que la sort o l'atzar t'ha concedit. El pitjor de tot és quan aquests manefles es posen moralistes. No hi ha res més insuportable.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de març
(52)
- II Saló del Sexe en Català
- Le corps féminin
- Tan dolçament
- Calendari
- Benvinguda a la catosfera
- La Cicciolina i jo
- Bones persones
- Sobre los catalanes
- Montilla & Molinero
- Llach, la política i la mare que ho va reparir tot
- 1.000 visites
- VERGES 07
- CAN ZAM 2mil7
- Crònica de la taula rodona a OC
- El fenomen dels blogs en català
- Taula rodona sobre blogs
- Llàgrimes
- Silenci
- Adrián
- Anna Politkòvskaia, in memoriam
- Provo
- Nostàlgia
- Entrevista Ona Mallorca
- Faves a la planiana
- Blogòlegs
- Barceló consagrat
- Gallecs
- Dona i poder
- Agenda de març
- L'acte d'ahir
- Illa
- CIBERLITERATURA
- Notícies
- Posta
- Elogi de l'ensaïmada
- 43
- El primer gust
- Saló del Sexe CAT
- Crítics
- Amants del teclat
- Josep Pla
- Sospites
- Provocacions
- Blogografia
- Aura
- El mar pot esperar
- Primer diumenge de març
- Set d'horitzó
- Discreció
- Vergonya i indignació
- El cant dels ocells
- Sala d'ordinadors
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
donc si, es veritat, i es solo dir que si algu es una bona persona, es que segurament no es gran cosa més.
Si un és una bona persona no cal que sigui res més. No hi ha esforç més gran ni grandiositat més eclèptica si se n'és de veres.
Certament, ser una bona persona hauria de ser el màxim d'humanitat assolible. Llàstima que, efectivament, segons en quin context, bona persona vulgui dir ser un zero a l'esquerra, com ara quan diuen, 'el seu nòvio és molt bona persona', les mames. Ja ho té, això, el llenguatge...
Publica un comentari a l'entrada