Demà, a primera hora, quan arribi a l’institut (sempre sóc dels més matiners), no escoltaré la música del teu piano, les notes de Chopin, de Beethoven, de Mozart… Demà, abans que els alumnes irrompin amb la seva gatzara, en aquell moment anterior en el qual tot era pau gràcies al teu virtuosisme, et trobaré a faltar infinitament. No vam parlar gaire. Ens saludàvem i prou. Jo t’escoltava sempre, cada matí, la teva música… Demà hi haurà silenci, una buidor absoluta. Demà passat també. No desesperis. Sigues forta. Estem amb tu. 20.3.07
Silenci
Demà, a primera hora, quan arribi a l’institut (sempre sóc dels més matiners), no escoltaré la música del teu piano, les notes de Chopin, de Beethoven, de Mozart… Demà, abans que els alumnes irrompin amb la seva gatzara, en aquell moment anterior en el qual tot era pau gràcies al teu virtuosisme, et trobaré a faltar infinitament. No vam parlar gaire. Ens saludàvem i prou. Jo t’escoltava sempre, cada matí, la teva música… Demà hi haurà silenci, una buidor absoluta. Demà passat també. No desesperis. Sigues forta. Estem amb tu.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
de març
(52)
- II Saló del Sexe en Català
- Le corps féminin
- Tan dolçament
- Calendari
- Benvinguda a la catosfera
- La Cicciolina i jo
- Bones persones
- Sobre los catalanes
- Montilla & Molinero
- Llach, la política i la mare que ho va reparir tot
- 1.000 visites
- VERGES 07
- CAN ZAM 2mil7
- Crònica de la taula rodona a OC
- El fenomen dels blogs en català
- Taula rodona sobre blogs
- Llàgrimes
- Silenci
- Adrián
- Anna Politkòvskaia, in memoriam
- Provo
- Nostàlgia
- Entrevista Ona Mallorca
- Faves a la planiana
- Blogòlegs
- Barceló consagrat
- Gallecs
- Dona i poder
- Agenda de març
- L'acte d'ahir
- Illa
- CIBERLITERATURA
- Notícies
- Posta
- Elogi de l'ensaïmada
- 43
- El primer gust
- Saló del Sexe CAT
- Crítics
- Amants del teclat
- Josep Pla
- Sospites
- Provocacions
- Blogografia
- Aura
- El mar pot esperar
- Primer diumenge de març
- Set d'horitzó
- Discreció
- Vergonya i indignació
- El cant dels ocells
- Sala d'ordinadors
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

1 comentari:
Els alumnes, a la nostra manera també estem amb ella.
Em sembla una mica...fort?
Publica un comentari a l'entrada