Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris piano. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris piano. Mostrar tots els missatges

30.7.08

On holiday

Dissabte passat em vaig enamorar d'una melodia que Maite Aguirre va interpretar al piano en el concert de cloenda de les XXIV Nits Musicals de Vallromanes. Es tracta d'El Pont, una obra que Frederic Mompou va compondre l'any 1946. La Carme Miró m'ha ajudat a buscar-la. Es troba en un CD enregistrat pel pianista granollerí Jordi Masó [web]. Us la deixo aquí mentre estic de vacances...


Encara que la música més adient per al lloc on vaig seria aquesta...




Apa, passeu-ho bé, quan torni tornaré.

Una entrevista
Un poema
Un post
Twit

13.7.08

Satie amb fons de pluja


Avui han començat les XXIV Nits Musicals de Vallromanes amb una actuació de piano a 4 mans a càrrec del germans Moreno Gistaín que han interpretat peces de Satie, Ravel, Stravinsky i Falla. Sóc un fanàtic d'Erik Satie. El moment més sublim de la nit ha estat quan tocaven la Parade i a fora plovia... La remor de la pluja s'adeia perfectament amb les notes que brollaven del piano... He clos les parpelles i he desitjat una eternitat així.

20.3.07

Silenci

Demà, a primera hora, quan arribi a l’institut (sempre sóc dels més matiners), no escoltaré la música del teu piano, les notes de Chopin, de Beethoven, de Mozart… Demà, abans que els alumnes irrompin amb la seva gatzara, en aquell moment anterior en el qual tot era pau gràcies al teu virtuosisme, et trobaré a faltar infinitament. No vam parlar gaire. Ens saludàvem i prou. Jo t’escoltava sempre, cada matí, la teva música… Demà hi haurà silenci, una buidor absoluta. Demà passat també. No desesperis. Sigues forta. Estem amb tu.