Je n'ai un corps, moi, homme, que dans l'exacte mesure où je parviens à dire ce ou ces corps féminins qui sont en face de moi. La preuve de mon corps n'est rien de plus, et rien de moins, que ma parole en train d'essayer de traduire un corps qui n'est pas le mien.D'un blog francès que he trobat naufragant per la Xarxa

2 comentaris:
Quin pibón!!!
Maquíssima la noia i la foto...A qualsevol se li desperta la bisexualitat així...
Potser en aquest cas una imatge val més que mil paraules i els lectors habituals no saben què dir.
Greenie
Publica un comentari a l'entrada