Divendres 16 (18:30 h.)Benjamí Villoslada m'entrevistarà al programa de ràdio Mallorca en Xarxa. (Anterior entrevista)
Dijous 22 (19 h.)Participaré a la taula rodona El fenomen dels blogs en català, organitzada per Òmnium Cultural. Parlarem de la catosfera i debatrem sobre el seu present i el seu futur. (Anterior taula rodona)
Presentaré L_OI al II Saló de Sexe en Català. (Anterior presentació)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada