23.4.07

SANT JORDI 07


Estaré signant a Barcelona:

18 -19 h. Associació d'Editors del País Valencià (Plaça Nicolàs Salmerón)

19 - 20 h. Llibreria Catalònia (Parada Passeig de Gràcia 2-6)

2 comentaris:

  1. m'el compraré, suposo el trobaré a Sabadell. Saps, mentre va durar amb la meva dona cada any compraven el de la Sonrisa Vertical, ara ja desaparegut.
    ja en tens un de venut, i espero i desitjo en siguin molts més.

    Bon Sant Jordi.

    ResponElimina
  2. Anònim18:43

    ei, Toni, que signis molt, que venguis més, que et vagi molt bé!
    Bona diada!

    ResponElimina