Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
m'el compraré, suposo el trobaré a Sabadell. Saps, mentre va durar amb la meva dona cada any compraven el de la Sonrisa Vertical, ara ja desaparegut.ja en tens un de venut, i espero i desitjo en siguin molts més.Bon Sant Jordi.
ei, Toni, que signis molt, que venguis més, que et vagi molt bé!Bona diada!
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
m'el compraré, suposo el trobaré a Sabadell. Saps, mentre va durar amb la meva dona cada any compraven el de la Sonrisa Vertical, ara ja desaparegut.
ja en tens un de venut, i espero i desitjo en siguin molts més.
Bon Sant Jordi.
ei, Toni, que signis molt, que venguis més, que et vagi molt bé!
Bona diada!
Publica un comentari a l'entrada