INVOCACIÓ
Invoco el buit que s'amotina
en el pessebre dels teus ulls,
els pits de fembra divina,
la càlida selva dels rulls.
Invoco el tacte impossible,
ressaca del panteix que fou
sendera, rastre i doctrina,
reravera de clarors.
Invoco el cor de la nit,
la pell que s'esquerda,
la carn que transpira,
els llavis roents, ben humits,
l'embosta que enclou tot el desig.
T'invoco sense fe i sense amor,
lluny de la febre efímera,
a redós de l'obaga que sóc
canto el no-res que has esdevingut.
VERSIÓ TELEMADRILENYA (aquí no discriminem ningú):
INVOCACIÓN
Invoco el vacío que se amotina
en el pesebre de tus ojos,
los pechos de hembra divina,
la cálida selva de los rizos.
Invoco el tacto imposible,
resaca del jadeo que fue
rastro, senda y doctrina,
otoño de lucidez.
Invoco el corazón nocturno,
la piel que se agrieta,
la carne que suda,
los labios ardientes, muy húmedos,
la ambuesta que incluye todo el deseo.
Te invoco sin fe y sin amor,
lejos de la fiebre efímera,
al abrigo de la umbría que soy
canto la nada en que te has convertido.
12.4.07
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
▼
d’abril
(48)
- Identitat digital i literatura. El meu cas.
- El Puigsacalm des de Vidrà
- Stuart Mill i la guerra d'Iraq
- Antisistema
- Vallromanes aprova el POUM
- El petó del rossinyol
- Ací estem
- Sota el lilà
- Post Sant Jordi
- SANT JORDI 07
- Rusiñol, Satie, Israel Clarà i Josep de Flix
- L'Oracle Imminent per Sant Jordi
- Whilly Foc
- Més canvis educatius
- Primaveritats
- Més apadrinaments
- Sevillanes per Sant Jordi (II)
- Disbarats
- Sevillanes per Sant Jordi
- Les fonts de Vallromanes
- Dunia Montenegro
- Maria de la Pau Dobler
- Walking shadow
- Recull 07
- Artur Mas a Vallromanes
- Els castradors
- Perversitat
- Top d'Alianzo
- Amb Artur Mas
- Invocacions
- Invocació
- Colonialisme catalanicida
- Per què volem la poesia?
- El miratge de la felicitat
- Sense solució
- Sorrobloc, cirerers florits i mona
- Lilà
- La mirada...
- Entrevista DiGiTALSEX
- Ens queda el blog
- Irrisòria misèria
- Núvol i cim
- To blog or not to blog
- Algunes xifres i un rèquiem
- Mallerenga
- Cirerers florits sota la pluja
- Ciberfilosofia
- Pamuk, Viladot i tu
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
El poema té força, però li falta cor.
se sól dir que el primer que es perd en una traduccó, és la poesia, gairebé has aconseguit que no sigui el cas, peròm'agrada més en català. Diu el de daltque li faltacor, crec i penso estaràs d'acord amb mi que si s'escriu poesia amb el cor,s'escriu una merda.Gairebé sempre, hi és clar.
Publica un comentari a l'entrada