Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
És el que ens toca viure a cadascú de nosaltres. Amb millor o pitjor sort..
Ei Toni, que et deixes l'apuntador.
És el que ens toca viure a cadascú de nosaltres. Amb millor o pitjor sort..
ResponEliminaEi Toni, que et deixes l'apuntador.
ResponElimina