8.2.08

Sociograma d'ENTRELLUM


3 comentaris:

  1. El primer sociograma de blocs. Està molt bé! Déu n'hi do, quants n'hi tens.
    una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola! T'he concedit el premi Art i Pico, passa't pel llunÀtic i sabràs en què consisteix.

    ResponElimina
  3. Déu n'hi dó quina feinada fer-lo!

    ResponElimina