8.2.08

Aquest ridícul teatre

Quan descobreixes que darrere de tot no hi ha res comences a interpretar millor el teu paper en aquest ridícul teatre que anomenem vida.

2 comentaris:

  1. És el que ens toca viure a cadascú de nosaltres. Amb millor o pitjor sort..

    ResponElimina
  2. Ei Toni, que et deixes l'apuntador.

    ResponElimina