Avui Cotlliure és un formiguer de gent. Autocars de Rubí, de Sòria, de Baeza... Al cementiri no s'hi cap. Banderes republicanes. M'acompanyen els amics que han vingut a compartir aquest dia inoblidable. Hi ha mercat. Hem esmorzat vora mar i ara anem cap al Centre Cultural...

Una abraçada d'un català al Marroc, i moltes felicitats! Ah, i com diuen aquí al Marroc quan estrenes quelcom, bsaha per les ulleres!
ResponEliminawww.atlesparticular.blogspot.com
M'ha fet gràcia que us situessin per ordre d'alçada. Sempre tan endreçats pel Nord!. M'agraden les ulleres, vermelles.
ResponElimina