Avui Cotlliure és un formiguer de gent. Autocars de Rubí, de Sòria, de Baeza... Al cementiri no s'hi cap. Banderes republicanes. M'acompanyen els amics que han vingut a compartir aquest dia inoblidable. Hi ha mercat. Hem esmorzat vora mar i ara anem cap al Centre Cultural...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
►
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
▼
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
▼
de febrer
(51)
- Quadern de Cotlliure_6
- Quadern de Cotlliure_5
- Quadern de Cotlliure_4
- Quadern de Cotlliure_3
- La idea de España (que le den morcilla)
- Guia SEO
- Quadern de Cotlliure_2
- Quadern de Cotlliure_1
- Gràcies, Antonio!
- Taula rodona “Machado: maestro de maestros”
- Somiar la tendresa
- El professor escriu
- Plovisqueja
- Catalanofòbia popular
- EL 9 NOU 18.2.08
- Bloguzz
- Paper i xerrameca
- Capvespre, una traducció i mil gràcies
- Premi Internacional de Literatura Antonio Machado
- El poder de la teva veu
- Catosfera xarnega
- Internet és així
- Dia de vaga
- Noves patologies del nihilisme
- El Futur dels Llibres
- Novetats ENTRELLUM
- El trapezista guanya un premi
- Vagues
- Catosfera en català
- notimeforlove
- Top Alianzo 11.2.08
- Ocata
- Bienvenido a la Losantosfera
- ZP versus OBAMA
- Lucidesa
- Pintades
- Et regalo un blog
- Aquest ridícul teatre
- Sociograma d'ENTRELLUM
- Traduint
- Supina mediocritat
- Aniversari catosfèric
- Mariano Rajoy contigo estoy
- La Catosfera a El País
- Vida internètica
- En tinc prou amb la nit
- Music & Politics
- Capvespre 1.2.08
- 800 anys
- 450
- La pàtria catosfèrica
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

2 comentaris:
Una abraçada d'un català al Marroc, i moltes felicitats! Ah, i com diuen aquí al Marroc quan estrenes quelcom, bsaha per les ulleres!
www.atlesparticular.blogspot.com
M'ha fet gràcia que us situessin per ordre d'alçada. Sempre tan endreçats pel Nord!. M'agraden les ulleres, vermelles.
Publica un comentari a l'entrada