Els suplements dels diaris de paper amb els seus "crítics" decimonònics no se n'enteren. Segueixen a la lluna de València. Paper i xerrameca obsoleta. Tenen els dies comptats. Internet escombrarà tot això ben aviat...
[Comentari inspirat per El Llibreter]
[Comentari inspirat per El Llibreter]

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada