Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
El primer sociograma de blocs. Està molt bé! Déu n'hi do, quants n'hi tens.una abraçada.
Hola! T'he concedit el premi Art i Pico, passa't pel llunÀtic i sabràs en què consisteix.
Déu n'hi dó quina feinada fer-lo!
El primer sociograma de blocs. Està molt bé! Déu n'hi do, quants n'hi tens.
ResponEliminauna abraçada.
Hola! T'he concedit el premi Art i Pico, passa't pel llunÀtic i sabràs en què consisteix.
ResponEliminaDéu n'hi dó quina feinada fer-lo!
ResponElimina