entrellum
Entrellum - blog de
Toni Ros
des de 2005
11.3.08
Primer vídeo amb la nova digital
Canon IXUS 860 IS
1 comentari:
Anònim
14:58
Una bona màquina.
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Una bona màquina.
ResponElimina