10.3.08

Tops

TOP ALIANZO
Top Països catalans


2 comentaris:

  1. Anònim21:20

    Felicitats Toni!
    D'una banda perquè avui és el teu aniversari i d'altre per la teva classe d'avui. Avui ja ho he dit moltes vegades però es que penso que la classe d'avui ha sigut magistral i excel·lent.
    Penso que "QUID PRODEST" sempre voltarà pel meu cap.

    ResponElimina
  2. Enhorabona! Ets un crack!

    ResponElimina