Felicitats Toni! D'una banda perquè avui és el teu aniversari i d'altre per la teva classe d'avui. Avui ja ho he dit moltes vegades però es que penso que la classe d'avui ha sigut magistral i excel·lent. Penso que "QUID PRODEST" sempre voltarà pel meu cap.
Felicitats Toni!
ResponEliminaD'una banda perquè avui és el teu aniversari i d'altre per la teva classe d'avui. Avui ja ho he dit moltes vegades però es que penso que la classe d'avui ha sigut magistral i excel·lent.
Penso que "QUID PRODEST" sempre voltarà pel meu cap.
Enhorabona! Ets un crack!
ResponElimina