Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Avui, a Tele-taxi, després del programa que fan de política, sempre es comenta un llibre. He intentant, movent fils, que es comentés el llibre de la catosfera i m'han assegurat que així ho farien. estarem atents... a veure si és veritat.Salutacions
Merci!
Avui, a Tele-taxi, després del programa que fan de política, sempre es comenta un llibre. He intentant, movent fils, que es comentés el llibre de la catosfera i m'han assegurat que així ho farien. estarem atents... a veure si és veritat.
ResponEliminaSalutacions
Merci!
ResponElimina