Estic identificat, i ben identificat... Ara ja no podré dir que no hi he anat... I jo que m'havia cregut que el fet de sortir a l'entrellum de la foto de família em concedia cert dubte... He sigut desvirtualitzat del tot! Bona feina!
Un suggeriment: alhora d'enllaçar amb els vídeos de google, enlloc der fer-ho com a video.google.com (o video.google.es), molt millor fer servir video.google.cat ;)
He resseguit videos i posts i m'ha fet molta il·lusió veure que va ser una trobada i una festa tan rodona. Felicitats a tu i la Mariluz i a l'Ajuntament de Vallromanes.
Lamento que les circumstàncies m'impedissin poder ser-hi jo també.
Per sort, veu i imatge en el teu blog em permeten de gaudir-ne "a la carta". Un gran plaer.
Voldria haver pogut venir. Vareu saber encomanar empenta, il·lusió i orgull de formar part d'aquest projecte. Endavant autors!
ResponEliminaUn exemple més de "EL SALT DE LA XARXA AL PAPER".
ResponEliminaFelicitats,
http://www.nosaltres.cat/www/cercar?consulta=%22salt%20de%20la%20xarxa%20al%20paper%22%20marc%FAs&tipus=5211
Estic identificat, i ben identificat... Ara ja no podré dir que no hi he anat... I jo que m'havia cregut que el fet de sortir a l'entrellum de la foto de família em concedia cert dubte... He sigut desvirtualitzat del tot! Bona feina!
ResponEliminaOstres tu, quatre segons de glòria amb la Marina, la Núria i en Toni a ritme de "Summertime". Només faltava la Joplin.
ResponEliminaUn suggeriment: alhora d'enllaçar amb els vídeos de google, enlloc der fer-ho com a video.google.com (o video.google.es), molt millor fer servir video.google.cat ;)
ResponEliminaHe resseguit videos i posts i m'ha fet molta il·lusió veure que va ser una trobada i una festa tan rodona.
ResponEliminaFelicitats a tu i la Mariluz i a l'Ajuntament de Vallromanes.
Lamento que les circumstàncies m'impedissin poder ser-hi jo també.
Per sort, veu i imatge en el teu blog em permeten de gaudir-ne "a la carta". Un gran plaer.
Gràcies i felicitats.
Sani