19.5.08

Vídeos presentació LCL a Vallromanes

PowerPoint inicial:



Parlaments (Marina, Saül, Marc, Toni i Jordi):



Jaume Comas & Jar Band & Foto de família



Piscolabis & Jar Band:


Bloggers identificats al vídeo: Pere, Toni, Núria, Rafael, Jordi, Agnès, Enric, Saül, Marina, David...

6 comentaris:

  1. Voldria haver pogut venir. Vareu saber encomanar empenta, il·lusió i orgull de formar part d'aquest projecte. Endavant autors!

    ResponElimina
  2. Anònim18:51

    Un exemple més de "EL SALT DE LA XARXA AL PAPER".
    Felicitats,

    http://www.nosaltres.cat/www/cercar?consulta=%22salt%20de%20la%20xarxa%20al%20paper%22%20marc%FAs&tipus=5211

    ResponElimina
  3. Estic identificat, i ben identificat... Ara ja no podré dir que no hi he anat... I jo que m'havia cregut que el fet de sortir a l'entrellum de la foto de família em concedia cert dubte... He sigut desvirtualitzat del tot! Bona feina!

    ResponElimina
  4. Ostres tu, quatre segons de glòria amb la Marina, la Núria i en Toni a ritme de "Summertime". Només faltava la Joplin.

    ResponElimina
  5. Un suggeriment: alhora d'enllaçar amb els vídeos de google, enlloc der fer-ho com a video.google.com (o video.google.es), molt millor fer servir video.google.cat ;)

    ResponElimina
  6. He resseguit videos i posts i m'ha fet molta il·lusió veure que va ser una trobada i una festa tan rodona.
    Felicitats a tu i la Mariluz i a l'Ajuntament de Vallromanes.

    Lamento que les circumstàncies m'impedissin poder ser-hi jo també.

    Per sort, veu i imatge en el teu blog em permeten de gaudir-ne "a la carta". Un gran plaer.

    Gràcies i felicitats.

    Sani

    ResponElimina