Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005
Un bon lloc per meditar, la roca foradada! Felicitats per l'apariciö mediàtica.
Curiosament vaig veure un tros d'aquest programa l'altre dia i vaig pensar que potser hi sortiries tu, però es veu que el programa ja s'acabava i no et vaig veure. Per cert, aquest presentador té un estil una mica poca-solta que no m'agrada gens.
Un bon lloc per meditar, la roca foradada! Felicitats per l'apariciö mediàtica.
ResponEliminaCuriosament vaig veure un tros d'aquest programa l'altre dia i vaig pensar que potser hi sortiries tu, però es veu que el programa ja s'acabava i no et vaig veure.
ResponEliminaPer cert, aquest presentador té un estil una mica poca-solta que no m'agrada gens.