Em resulta repugnant que, per a desqualificar un home, s'utilitzi l'argument "ad pudendas". Fixeu-vos, perquè és el que s'ha fet amb Laporta i amb Carretero. Quina casualitat. Al primer li van trobar una examant brasilenya i al segon li adjudiquen una jove reusenca. I què? On està el crim? Quin és el problema? Perquè jo no el sé veure. La diferència d'edat? Que cadascú foti el que vulgui o el que pugui. Si el Gran Argument contra ells és que carden (amb bon gust, tot s'ha de dir), malament ho tenen els contrincants. A mi, personalment, aquestes "descobertes" (que els mitjans subvencionats s'afanyen a esbombar tan hiperbòlicament) em serveixen per a concloure que Laporta i Carretero són humans, com tu i com jo, i com tota aquesta colla d'hipòcrites que s'escandalitzen. Sembla mentida que visquem al segle XXI.

Quan no hi ha arguments (per manca d'intel.ligència) per criticar una feina impecable ataquen allò que és personal. Retardats voluntaris. Es neguen a evolucionar. Que n'aprenguin!!
ResponEliminaDe tota manera és evident que aquests del rètol tenen el corrector informàtic, perquè algunes paraules com "conseqüència" i "continuïtat" estan ben escrites.
ResponEliminaSalut!
QUE VOLS AMIC,SOM FILLS DE LA MORAL JUDEO-CRISTIANA, ALLO DEL CESAR I LA SEVA DONA I ALTRES FACECIES LES TENIM MOLT GRABADES.
ResponEliminaJUGANT AMB BCN.