2.2.10

Cherchez la femme

Em resulta repugnant que, per a desqualificar un home, s'utilitzi l'argument "ad pudendas". Fixeu-vos, perquè és el que s'ha fet amb Laporta i amb Carretero. Quina casualitat. Al primer li van trobar una examant brasilenya i al segon li adjudiquen una jove reusenca. I què? On està el crim? Quin és el problema? Perquè jo no el sé veure. La diferència d'edat? Que cadascú foti el que vulgui o el que pugui. Si el Gran Argument contra ells és que carden (amb bon gust, tot s'ha de dir), malament ho tenen els contrincants. A mi, personalment, aquestes "descobertes" (que els mitjans subvencionats s'afanyen a esbombar tan hiperbòlicament) em serveixen per a concloure que Laporta i Carretero són humans, com tu i com jo, i com tota aquesta colla d'hipòcrites que s'escandalitzen. Sembla mentida que visquem al segle XXI.

3 comentaris:

  1. Anònim21:39

    Quan no hi ha arguments (per manca d'intel.ligència) per criticar una feina impecable ataquen allò que és personal. Retardats voluntaris. Es neguen a evolucionar. Que n'aprenguin!!

    ResponElimina
  2. De tota manera és evident que aquests del rètol tenen el corrector informàtic, perquè algunes paraules com "conseqüència" i "continuïtat" estan ben escrites.

    Salut!

    ResponElimina
  3. Anònim22:34

    QUE VOLS AMIC,SOM FILLS DE LA MORAL JUDEO-CRISTIANA, ALLO DEL CESAR I LA SEVA DONA I ALTRES FACECIES LES TENIM MOLT GRABADES.
    JUGANT AMB BCN.

    ResponElimina