Em resulta repugnant que, per a desqualificar un home, s'utilitzi l'argument "ad pudendas". Fixeu-vos, perquè és el que s'ha fet amb Laporta i amb Carretero. Quina casualitat. Al primer li van trobar una examant brasilenya i al segon li adjudiquen una jove reusenca. I què? On està el crim? Quin és el problema? Perquè jo no el sé veure. La diferència d'edat? Que cadascú foti el que vulgui o el que pugui. Si el Gran Argument contra ells és que carden (amb bon gust, tot s'ha de dir), malament ho tenen els contrincants. A mi, personalment, aquestes "descobertes" (que els mitjans subvencionats s'afanyen a esbombar tan hiperbòlicament) em serveixen per a concloure que Laporta i Carretero són humans, com tu i com jo, i com tota aquesta colla d'hipòcrites que s'escandalitzen. Sembla mentida que visquem al segle XXI.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
-
►
2022
(37)
- ► de desembre (2)
- ► de setembre (6)
-
►
2021
(15)
- ► de desembre (1)
- ► de setembre (3)
-
►
2017
(195)
- ► de desembre (22)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (9)
-
►
2016
(58)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (4)
- ► de setembre (2)
-
►
2015
(109)
- ► de desembre (4)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (3)
-
►
2014
(132)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (6)
-
►
2013
(95)
- ► de desembre (11)
- ► de novembre (7)
- ► de setembre (12)
-
►
2012
(138)
- ► de desembre (8)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (11)
-
►
2011
(168)
- ► de desembre (18)
- ► de novembre (18)
- ► de setembre (18)
-
▼
2010
(114)
- ► de desembre (10)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
-
▼
de febrer
(27)
- Recomençar
- Hivern
- Bubok Express
- Tolle, lege
- Simplicitat
- Una bona història
- 25senseEspriu
- Pèrdues
- La ciutat propera
- Nen
- Memento
- La fe en la literatura
- Fre-e-Books
- Blaus (videopoema)
- Fitxat
- La poesia no existeix
- Blaus
- The lizard king
- Tendresa
- Fins a cert punt
- Àrtemis (videopoema)
- Restyling
- La Síndrome de Gauguin
- Las listas
- Els blogs dels difunts
- Cherchez la femme
- Cinemes a Lleida
-
►
2009
(174)
- ► de desembre (28)
- ► de novembre (28)
- ► de setembre (21)
-
►
2008
(343)
- ► de desembre (10)
- ► de setembre (32)
-
►
2007
(459)
- ► de desembre (37)
- ► de novembre (46)
- ► de setembre (29)
-
►
2006
(491)
- ► de desembre (48)
- ► de novembre (53)
- ► de setembre (50)
-
►
2005
(2)
- ► de desembre (2)

3 comentaris:
Quan no hi ha arguments (per manca d'intel.ligència) per criticar una feina impecable ataquen allò que és personal. Retardats voluntaris. Es neguen a evolucionar. Que n'aprenguin!!
De tota manera és evident que aquests del rètol tenen el corrector informàtic, perquè algunes paraules com "conseqüència" i "continuïtat" estan ben escrites.
Salut!
QUE VOLS AMIC,SOM FILLS DE LA MORAL JUDEO-CRISTIANA, ALLO DEL CESAR I LA SEVA DONA I ALTRES FACECIES LES TENIM MOLT GRABADES.
JUGANT AMB BCN.
Publica un comentari a l'entrada