Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Laporta. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Laporta. Mostrar tots els missatges

2.2.10

Cherchez la femme

Em resulta repugnant que, per a desqualificar un home, s'utilitzi l'argument "ad pudendas". Fixeu-vos, perquè és el que s'ha fet amb Laporta i amb Carretero. Quina casualitat. Al primer li van trobar una examant brasilenya i al segon li adjudiquen una jove reusenca. I què? On està el crim? Quin és el problema? Perquè jo no el sé veure. La diferència d'edat? Que cadascú foti el que vulgui o el que pugui. Si el Gran Argument contra ells és que carden (amb bon gust, tot s'ha de dir), malament ho tenen els contrincants. A mi, personalment, aquestes "descobertes" (que els mitjans subvencionats s'afanyen a esbombar tan hiperbòlicament) em serveixen per a concloure que Laporta i Carretero són humans, com tu i com jo, i com tota aquesta colla d'hipòcrites que s'escandalitzen. Sembla mentida que visquem al segle XXI.