Primera setmana d’agost, el mes més horrorós, ple de gent, o sigui, de soroll i vulgaritat. Música nefasta, inoïble. Platges a petar. Trànsit infernal. Impossible aparcar. El proper agost no serem aquí, t’ho ben asseguro.
Cada dia noves passes. Avui dues: el granit Zimbawe i el primer melonet groc. Demà caiac!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada