entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Alanis Morissette. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Alanis Morissette. Mostrar tots els missatges
    11.3.08

    Indòmita

    ›
    La primavera ja és aquí. M'ho diu el sol matiner que escalfa els brots del roser. M'ho diu el verd de la gespa, de l'olivera, ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.