Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Alanis Morissette. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Alanis Morissette. Mostrar tots els missatges

11.3.08

Indòmita

La primavera ja és aquí. M'ho diu el sol matiner que escalfa els brots del roser. M'ho diu el verd de la gespa, de l'olivera, del boix, del margalló i de la magnòlia. M'ho diu el groc de la mahònia. M'ho diu la música dels ocells. M'ho diu el pas de l'àvia que va a recollir el seu nét. M'ho diu el teu petó quan t'acomiades... La primavera ja és aquí. M'ho diu la sang que xarbota, indòmita de cap a peus.

Indòmito

La primavera è già qui. Me lo dice il sole mattutino che scalda i germogli del roseto. Me lo dice il verde del manto erboso, dell'oliveto, dell'agrifòglio, della palma e della magnolia. Me lo dice il giallo della maonia. Me lo dice la musica degli uccelli. Me lo dice il passo della nonna che va a prendere suo nipote. Me lo dice il tuo bacio quando mi saluti..... La primavera è già qui. Me lo dice il sangue che si agita indòmito da capo a piedi.

[Versió italiana d’Anna Cinzia Paolucci]

ENTRELLUM POESIA