entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amaral. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amaral. Mostrar tots els missatges
    24.12.06

    BON NADAL, ENTRELLUMAIRES!

    ›
    L'Amaral, en un català impecable, canta : No és senzill saber cap on has de marxar Pren la direcció del teu cor Mai no es massa tard pe...
    11 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.