Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amaral. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Amaral. Mostrar tots els missatges

24.12.06

BON NADAL, ENTRELLUMAIRES!

L'Amaral, en un català impecable, canta:
No és senzill saber cap on has de marxar
Pren la direcció del teu cor
Mai no es massa tard per tornar a començar
Per sortir a buscar el teu tresor
El meu tresor sou vosaltres, entrellumaires que em llegiu... Fa tres anys que vaig començar i, malgrat tots els malgrats, encara sóc aquí. Escriure a la xarxa sembla fàcil, però mantenir-se no ho és tant. L'any s'acaba amb una gran recompensa en forma de premi, però el millor premi és saber que tinc uns lectors fidels. Escric per a vosaltres. Cada dia torno a començar perquè cada dia ho vull fer millor. És el que us mereixeu. Us desitjo molt BON NADAL, pau, amor, felicitat i tota la pesca... Gràcies a tots.

ENTRELLUM 07 Beta

Fons musical: Camins (Amaral)

In memoriam: 1 - 2 - 3 - 4 - 5