entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Antoni Bassas. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Antoni Bassas. Mostrar tots els missatges
    29.6.08

    We'll always have Catosfera

    ›
    Ells tenen seleccions nacionals ( Deutschland über Alles! ), el control de la majoria de mitjans de comunicació (i ara més que han liquidat...
    3 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.