Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Antoni Bassas. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Antoni Bassas. Mostrar tots els missatges

29.6.08

We'll always have Catosfera

Ells tenen seleccions nacionals (Deutschland über Alles!), el control de la majoria de mitjans de comunicació (i ara més que han liquidat en Bassas), la complicitat del botiflerisme i de la immigració (l'antiga i la nova), tota la maquinària de l'Estat (Constitución & Ejército) i la clau de la caixa forta (els patacon$$$)... I nosaltres què tenim? Ben poca cosa: un somni que es resisteix a morir i l'empenta alliberadora dels blogs.... We'll always have Catosfera.