entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bandera Negra. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bandera Negra. Mostrar tots els missatges
    1.6.14

    Cui prodest

    ›
    Avui comença el mes de juny. Deixeu-me aprofitar la calma dominical per a fer unes reflexions a l'entorn del que ha succeït a BNA a...
    11 comentaris:
    29.10.07

    PROU! MANIFESTACIÓ: DILLUNS 29 D'OCTUBRE, 19:00 H, PLAÇA SANT JAUME DE BARCELONA

    ›
    Catalunya no es mereix aquest govern Partal El Llamp Bandera Negra MANIFEST BLOG
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.