entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bofill. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bofill. Mostrar tots els missatges
    8.10.07

    Els López salvaran Catalunya

    ›
    Em refereixo a l'Alfons López Tena i a l'Hèctor López Bofill, més coneguts per Tena i Bofill. Per aquesta regla de tres jo seria R...
    3 comentaris:
    29.8.07

    JA ERA HORA!!!

    ›
    CiU + ERC = CATALUNYA SOBIRANA “ Lo que me faltaba, una mora catalanista ” Que se'n vagin
    6 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.