entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bondia. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Bondia. Mostrar tots els missatges
    2.3.10

    Volar des de Lleida

    ›
    Amb aquest article m'estreno a la premsa lleidatana, concretament al diari gratuït Bondia , on col·laboro amb un blog propi. El text va...
    2 comentaris:
    10.2.10

    The lizard king

    ›
    Això és la repera. Ahir m'enllaça Gordillo i avui, de retruc, m'enllaça Rius i, clar, se'm disparen les visites. A sobre, apa...
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.