Això és la repera. Ahir m'enllaça
Gordillo i avui, de retruc, m'enllaça
Rius i, clar, se'm disparen les visites. A sobre, apareix la meva cara a la secció de blogs del gratuït
Bondia.cat de Lleida (vid.
presentació). A partir d'ara enllaçaran amb el nou blog que he creat per a celebrar el centenari de Màrius Torres:
LLETRES A MAHALTA, on ja he escrit 3 lletres (amb les corresponents respostes
mahaltisses).

No són els primers que ho fan. Ja fa temps que
El Singular Digital em té enllaçat com a "blog singular"...

Aquesta tarda toca entrevista telefònica per al programa "
No són hores" d'Onda Cero. Volen que parli de la meva llista d'
insults i del llibre
Tros de Quòniam. Set anys després de la seva publicació!


Collons, m'estic estressant. És normal que, al final, sigui
engolit per un llangardaix.
PS: No sé a Grècia, però a mi em retenen un 21% de la nòmina, que no és poca cosa.