entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chile. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Chile. Mostrar tots els missatges
    8.3.17

    Beija-flor

    ›
    La primera vegada que vaig veure un colibrí (o picaflor) va ser al sud de Chile l'any 2009. Recordo que era vermell i que va fer dos tom...
    3 comentaris:
    27.7.09

    ›
    Tangata Manu
    24.7.09

    Neruda

    ›
    2 comentaris:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.