entrellum

         Entrellum - blog de Toni Ros des de 2005

    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ehud Barak. Mostrar tots els missatges
    Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Ehud Barak. Mostrar tots els missatges
    6.1.09

    Dia de reis

    ›
    Jo sóc antimonàrquic. Per això, com cada any, m'ha tocat la fava. Me l'he trobada embolicada en paper d'alumini submergida dins ...
    1 comentari:
    ›
    Inici
    Visualitza la versió per a web
    Amb la tecnologia de Blogger.